Stravovací zásady pro štíhlou linii

Jaký dietní plán máte dodržovat, pokud chcete docílit ideální váhy? Následuje pár zásad, kterých byste se měli v každém případě držet.

Jezte pestrou a vyváženou stravu

-         
Jezte tři jídla denně o průměrné porci

-         
Jezte maso pouze 1x denně

-         
Vyhýbejte se zpracovanému masu

-         
Jezte ryby a drůbeží maso více než hověží či vepřové

-         
Konzumujte méně soli

-         
Vyhýbejte se slaným snackům

-         
Jezte méně tuků

-         
Nesmažte potraviny, ale místo toho je vařte nebo pečte

-         
Nepoužívejte máslo, margaríny nebo pomazánky, pokud jíte dobrý chléb. Ten je chutný samotný

-         
Jezte čerstvé ovoce jako dezert

-         
Konzumujte dostatek vlákniny

-         
Jezte zelenou zeleninu, včetně listových salátů

-         
Konzumujte kořenovou zeleninu.

-         
Zapečené brambory připravujte raději s jogurtem místo se smetanou.

-         
Konzumujte celozrnné obiloviny, ovoce a ořechy

-         
Místo dresinků k ochucení jídel používejte lehký jogurt s kořením či bylinkami

-         
Vyhněte se kalorickým omáčkám

-         
Nejezte více než čtyři vajíčka týdně, obsahují mnoho cholesterolu

-         
Vyhýbejte se cukru, sladkostem a prázdným kaloriím

-         
Silně omezte konzumaci alkoholických nápojů

-         
Nepijte limonády, ale pouze čerstvě vylisované šťávy, vodu, zelený čaj a bylinné čaje

-         
Omezte mléčné výrobky, kromě zakysaných

Autor: mk

 

 

Příjde vám tento článek zajímavý? Pošlete ho dál!
Diskuze ke článku
Přidat komentář
Související produkty na 001shop.cz: 

Komentáře (5)

  • Obrázek uživatele Dita
    Dita (anonym)

    S většinou uvedených zásad určitě souhlasím, jen si myslím, že by se mělo jíst více než třikrát denně, alespoň 5 x ale v menších dávkách. Také mi tu chybí zmínka o důležitosti snídaně, která je bezpochyby pro zdravé stravování nezbytná. Super, že se nezapomíná na vlákninu. Tu najdete například ve snídaňových cereáliích jako jsou dětské Nesquiky a podobné cereálie nebo müsli. Jinak jsou to pěkné zásady, jen mít tu vůli a dodržovat je :)

    Bře 26, 2010
  • Obrázek uživatele Jitka
    Jitka (anonym)

    Nesquik bych zrovna nedoporučovala. Většina takových snídaňových lupínků je plná cukrů. Je lepší dát si kousek celozrnného pečiva a na to třeba plátek sýra a nějakou zeleninu.

    Bře 26, 2010
  • Obrázek uživatele komarkova kaca
    komarkova kaca (anonym)

    ja si dam vzdicky 10 kolecek rano kolem bitovky a 10 vecer vazila jsem 39 kg a ted 21 takze nevahejte

    Čer 13, 2010
  • Obrázek uživatele STEVIT
    STEVIT (anonym)

    omezte cukr a používejte stevii www.stevit.cz

    Čer 24, 2014
  • Obrázek uživatele raw-rabbit
    raw-rabbit (anonym)

    S většinou uvedených..."že se nezapomíná na vlákninu. Tu najdete například ve snídaňových cereáliích jako jsou dětské Nesquiky a podobné cereálie" Nejlepší vláknina je v zelenině a ovoci, zato všechny tyhle cereálice jsou sr...y - jinak to nazvat nelze. Právě po nich lidi mají puzení se cpát něčím každé dvě tři hodiny, protože podobné skvosty jim úplně rozhodí krevní cukr. Ze stejného důvodu není vhodné ani celozrnné pečivo. Jíst třikrát denně úplně stačí, tělo taky musí někdy trávit.

    Čer 30, 2014

Přidat komentář

Reklama

Reklama