4 největší mýty o hubnutí

Snažíte se zhubnout do plavkové sezóny a stále se vám to nedaří? Možná děláte něco špatně. Upozorňujeme proto na 4 mýty o hubnutí, kterých se zkuste vyvarovat. Dopomůžete si tak k vysněné postavě.

Mýtus 1:
Čím více posiluji, tím více hubnu

Mnoho žen si myslí, že když vypotí svoji duši v posilovně na strojích nebo budou chodit každý den své tělo trápit na spinning, tak zhubnou. Pokud chcete shodit kila a nenabrat příliš svalové hmoty, je během cvičení důležité s posilováním kombinovat i kardio trénink (běh na pásu, rotoped aj.)  Výborným řešením na úbytek kilogramů je například dámské fitness Expreska  - 30minutové kruhové cvičení pro ženy. V Expresce střídáte aerobní cvičení se silovým tréninkem tak, abyste efektivně hubly a nebudovaly si kulturistické svaly.

 

Mýtus 2:
Po páté hodině již nemůžu jíst

Plno žen stále žije v přesvědčení, že večer by se po 17. hodině nemělo jíst. „Vše záleží na tom, v kolik chodíte spát. Důležité je nejíst přibližně 2 hodiny před spánkem, aby tělo mělo ještě čas vše strávit.  Večer by se měla jíst jídla obsahující bílkoviny a aminokyseliny, které obnovují svalovou hmotu.  Přílohy ve formě sacharidů si nechte spíše na oběd,“ říká Lucie Miláčková - výživová odbornice fitness Expreska. 

 

Mýtus 3:
Při hubnutí mohu jíst ovoce, kolik chci

Ovoce je jistě hodnotný zdroj vitamínů, ale pokud chcete úspěšně hubnout, měly byste ho konzumovat v přiměřeném množství a vědět, které si vybrat. Kromě lahodné chutě a zdraví prospěšných látek je totiž ovoce i zdrojem jednoduchých cukrů. Při redukční dietě se doporučují dvě porce ovoce denně. Nejlépe dopoledne a v časnějších odpoledních hodinách.  Ovoce, které není při dietách příliš vhodné, je banán a hroznové víno. Naopak ideální jsou jahody, maliny, jablka, ostružiny nebo například švestky. Ovoce jezte v syrovém stavu. Na kompoty, kandované a sušené ovoce, si při dietě nechte raději zajít chuť. Výjimkou jsou sušené meruňky, které v malém množství nevadí.

 

Mýtus 4:
Light potraviny mi zajistí štíhlou linii

Máte v ledničce většinu produktů v light verzi? Při dietě jsou light potraviny jenom lehkým pomocníkem a neměly byste se na ně příliš spoléhat. „Lidé si mnohdy nakoupí light jogurt a místo jednoho jich sní více, protože si myslí, že po light potravinách se nedá přibrat. A kalorie se tak začnou pomalu hromadit. Light potraviny jsou také často plné různých chemických dochucovadel a náhražek a nejsou proto pro naše tělo ideální. To samé mléko. Odstředěné mléko má na rozdíl od polotučného mléka pouze o jedno procento méně tuku. Polotučné mléko navíc obsahuje více vitamínů vázaných na tuk,“ říká Lucie Miláčková, výživová odbornice fitness Expreska.

Příjde vám tento článek zajímavý? Pošlete ho dál!
Diskuze ke článku
Přidat komentář

Komentáře (2)

  • Obrázek uživatele Ivo!
    Ivo! (anonym)

    Jo...ona měla i plavky.. Ňáký modrý,vážila asi kilo........i se šněrovánim!... Vlasy taky asi měla...boty,tjo,vejška,matrhorn..hubu,zajimavé,i na koupáči RŮŽOVOU...FAKT.

    Zář 25, 2013
  • Obrázek uživatele janca.fachtmannova
    janca.fachtmannova

    no jo, hubnutí to je boj, člověk těžko udrží chutě, že dámy?? :)

    Zář 30, 2013

Přidat komentář

Reklama

Reklama