Tukem paradoxně proti nadváze

18.1.2010 00:00
Hubnutí

Podle aktuální studie výzkumníků z firmy Pronova Biocare, realizované ve spolupráci s vědci z pražské Univerzity Karlovy a České akademie věd, je koncentrát obsahující obě nejdůležitější esenciální mastné kyseliny řady omega-3, tedy DHA a EPA, prostředkem významně zvyšujícím rychlost využití tuků.

 

Tyto mastné kyseliny aktivují geny, které mají za úkol ovlivňovat intenzitu jejich využití, a které tudíž navodí vyšší rychlost jejich„spalování"v mitochondriích a peroxisomech.

Dlužno podotknout, že experimenty byly provedeny na myších, což jako vždy „maličko" snižuje věrohodnost výsledků v případě, že budou aplikovány na člověka. Zmíněné MK (mastné kyseliny) dokonce dokážou snížit počet tukových buněk, především na břiše. Faktem je, že lze důvodně předpokládat, že podobný efekt bude pozorován (přesněji - už je pozorován) také u člověka.

Co dodat? Osvícení odborníci už snad nedělají nic jiného, než neustále doporučují - jezte ryby nebo jezte pravidelně EPA + DHA.

Zdroj: Petr Fořt - Tak co mám jíst?, nakladatelství Grada

Související produkty

Přidat komentář

 
* *


reklama

Poslední aktivní témata diskuse

PROTIKVASINKOVÁ DIETA - komentáře

Komentářů: 7 | Poslední komentář: 17.3.2010 21:26

30 až 40 kilo dolů

Komentářů: 1361 | Poslední komentář: 17.3.2010 21:19

Hubnutí-EMULIPS?funguje?

Komentářů: 214 | Poslední komentář: 17.3.2010 19:40

Adipex na hubnutí může způsobit i smrt - komentáře

Komentářů: 450 | Poslední komentář: 17.3.2010 17:25

silná stehna

Komentářů: 126 | Poslední komentář: 17.3.2010 16:36


Posílání novinek

Nechte si posílat novinky o dění na našem serveru.

   
Kde jste: Hlavní stránka > Hubnutí > Tukem paradoxně proti nadváze

registrace | přihlásit se