Emoční hubnutí: Kila navíc jsou ve vaší hlavě!

10.9.2015 00:01
Hubnutí

Často se ve své praxi setkávám s tím, že lidé, kteří chtějí hubnout, dělají vše správně cvičí, jedí zdravé potraviny, ale nehubnou. Ztrácejí motivaci a do zrcadla se pak dívají se stále větším despektem. Svou snahu zhubnout pak prostě vzdají, říká terapeutka Hana Hrušková, spoluautorka unikátní metody Emočního hubnutí, v níž pracuje s principy psychosomatiky.

„Zastáváme názor, že mysl a tělo jsou propojené a velmi se ovlivňují. Problémy se pak odrážejí v mnoha nemocech, a je prokázáno, že anorexie, bulimie, ale také nadváha či obezita jsou často psychosomatického rázu. Proto jsme přišli s praktickou metodou, jejíž podstatou je to, že když změním své myšlení, změním i svou fyzickou a psychickou kondici,“ vysvětluje odbornice. Hubnutí je přitom návyk jako mnoho dalších věcí v životě. Většina lidí podle odborníků nezhubne, protože si pravidelně nepřipomínají své cíle a nejsou motivování svými pozitivními emocemi.


A jak to funguje v praxi? Odborníci například doporučují vybrat si fotografii, na které máte svou ideální váhu, namnožit ji a rozmístit všude, kde je to možné. Pomůže vám, až se vám nebude chtít jít cvičit či si budete chtít dát něco hodně nezdravého. Hubnutí je ve vaší hlavě a mysl dokáže přesvědčit tělo. Jak na to? Představujte si, že máte volnější kalhoty, hubenější stehna, vypracovanější břicho, štíhlejší paže. Cvičte svou mysl v této velké změně, nejen tělo.


Choďte se dívat na oblečení, do kterého se vejdete, až zhubnete. A to, že zhubnete, řekněte každému, koho znáte a hlavně z řad svých přátel i spolupracovníků a požádejte je o povzbuzování. Povzbudí vás i to, když se budete pravidelně fotografovat a uvidíte ty změny. Mějte se rády, hezky o sobě a k sobě mluvte a nezapomeňte, že hubnutí je práce jako každá jiná a vyžaduje plán. Deníček, kam si každý večer zapíšete jídelníček následujícího dne i hubnoucí aktivity se rozhodně vyplatí.

Přidat komentář

 
* *